Permanent Education Program (PEP)

Onder de noemer PEP (Permanent Education Program) biedt DACT regelmatig een opleidingsactiviteit aan over een bepaald onderwerp. Het PEP is primair ontwikkeld voor DACT-leden, maar staat ook open voor andere in treasury geïnteresseerde professionals. Het PEP behandelt zowel traditionele vaktechnische thema’s als nieuwe ontwikkelingen.

DACT beschikt niet over voldoende menskracht om het opleidingsaanbod zelf te ontwikkelen en uit te voeren. De PEP-activiteiten worden daarom door DACT samen met de DACT-partners en soms andere met DACT samenwerkende partijen aangeboden. Uit de evaluaties blijkt dat het PEP voorziet in een behoefte: DACT-leden blijven up-to-date op het vakgebied en de marktontwikkelingen; de aanbieder heeft en houdt goed contact met de doelgroep.

Vanwege COVID-19 waren fysieke PEP-sessies beperkt mogelijk. Om toch in de kennisbehoefte van de leden te voorzien, organiseerde het DACT-bestuur in samenwerking met partners diverse vakinhoudelijke webinars. De belangstelling was groot en de reacties waren positief.

OVERZICHT WEBINARS

18 mei: Working Capital Management – HSBC